Followers

Saturday, April 2, 2011

Saya Ada Anak..=)


Nama anak laki aku ni Leo..(aku yg pilih nama ni sempena zodiak aku..)..lepas ni aku plan nk beli lg sekoq,nak boh nama leona plak..hehe..ok x??bukan apa..kesian kat Leo ni..hidup sorang2..single mingle..mn syok..btoi x?(klau xbtoi sory eh)hehe..jom tengok gambaq anak aku.. =)


Tadaa...ni la Leo..comei x??agak2 ikt muka sapa??haha..ngek.


Leo takut ngan flash camera..hehe..

Leo sedang berjalan2 atas badan aku..=)

                                              Leo kalau panas dia tdoq macam nie..


kalau sejuk plak dia tdoq macam nie..


hehe..amacam?hensem kan Leo??klau sapa ada anak  nk kenen2 kat ank aku gtau la..aku n En boypren nak masuk meminang untuk Leo..=)

sayang Leo..mmuah2..

4 comments:

  1. nak jgak...!!!
    en.boyfie beli kt mna ni..??

    ReplyDelete
  2. beli la..hehe..xtau la dia beli kat mn..tny la dia..=)

    ReplyDelete