Followers

Tuesday, August 17, 2010

Happy Besday nana..




Sekarang aku nk wish untuk diri aku sendiri..tolong amin kan ye.hehe..

1. semoga aku dpt men jadi anak yg baik pada mak abah..
2. semoga aku berjaya dlm hidup..
3. semoga aku stay cute..hahaha..
4. semoga aku stay single..
5. semoga aku murah rezki n dpt membalas jasa mak abah..
6. semoga aku kuat semangat menghadapi dugaan..
7. semoga aku tabah n tenang..insyllh..
8. semoga aku xmalas belajar..
9. semoga aku dpt lupa kisah2 yg dulu..
10. semoga aku bahagia..(bila tahun pn xtau la)
11. semoga aku jadi wanita solehah..chewahh..
12. semoga aku xjumpa dh org yg nk tipu aku lps ni..
13. semoga Allah sentiasa bersama aku..
14. semoga aku terus 'berjalan' tanpa henti..
15. semoga aku dpt apa yg aku impikan..
16. semoga aku dpt buat mak abah aku happy
17. last skali...walau apa pn jadi..semoga aku tetap aku..

INSYA ALLAH..AMIN.....

1 comment:

  1. amin amin amin ya robi alamin...mudah2an Allah permudahkan segala urusan kak nana..

    ReplyDelete